Vårfest

Idag var jag inte i skolan för att det var orientering och eftersom jag är förkyld är det ingen ide att bli ännu mera sjuk innan USM, så istället var jag med på Alexnders vårfest på dagiset. Där åt vi massa bakelser och senare kom glassbilen dit och då blev alla barnen överlyckliga.

Senare gick jag hem och då skulle vi gå ut med Bianca. Vi gick förbi det dagis som Linnea och jag hade praoat på och då såg vi att de också hade en vårfest. De barnen sjöng och spelade teater och alla barnen blev överlyckliga över att se oss.

Nu sitter jag hemma och äter fiskbullar och efter det ska jag packa för imorgon ska vi åka tåg till Helsingborg där vi ska tävla.

Redigerat av Linnea: Och såklart tar du åt dig äran Frida, du glömde ju berätta vem som var fotografen! (jag)! xD

 






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



I den här bloggen som drivs av Frida, Linnea och Vickan bloggar vi om allt och ingenting, som till exempel naglar, gymnastik och mode. Hoppas du finner bloggen intressant och lämna gärna en kommentar, det skulle betyda guld!
bloglovin