Värsta morgonen...

I morse när jag skulle åka till skolan missade jag först bussen, sen när jag skulle ta nästa buss kom den inte, så då bad jag pappa att köra mig till nästa tåg, pappa tog såklart lång tid på sig, så jag misssade den, men efter ett tag var vi påväg till tågetstationen.När vi kom dit märkte vi att det var fullt med folk som väntade och massa taxibilar. Då frågade pappa vad som var fel och då sa  de att hela tågtrsfiken Märsta till Stockholm Central var stoppad, så inga tåg gick. Då var skjutsade pappa mig till Kista och därifrån fick jag ta en sjukt krånglig väg till Högalidsskolan i Hornstull. Det slutade med att jag kom 2 och en halv timme försent till skolan, jag missade tre lektioner och kom fram till lunchen. Jag hade bara två lektioner kvar.

Nice day, not!

//Frida





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



I den här bloggen som drivs av Frida, Linnea och Vickan bloggar vi om allt och ingenting, som till exempel naglar, gymnastik och mode. Hoppas du finner bloggen intressant och lämna gärna en kommentar, det skulle betyda guld!
bloglovin