Mitt första inlägg i denna blogg!

Hallåj, idag åkte jag och hälsade på den gamla gymnastikgruppen i Åkeshov med Vickan, Andrea, Vanessa och Linnea, det var både kul, pinsamt och nervöst, men som tur var så var vi inte där så länge för att efter en stund gick vi och åt på ett supermysigt café nära hallen och tog några bilder till bloggen. Men vi tog typ det lite för lugnt för sen när vi skulle åka till träningen var vi en kvart försenade. Eftersom jag var förkyld och hade jag lite ont i halsen, så stretchade jag typ hela träningen medan alla andra fick köra massa roliga saker på trampolin och så fick de köra trampett till mjukt... Så jävla orättvist. Men imorgon kommer jag träna hur ont det än gör för det är sista redskapsträningen innan USM. Tagga tagga tagga!


Den goda mackan som jag åt på cafét, Mmm.

Just nu sitter jag och väntar tills maten är klar, ska kanske fixa med headern medan jag väntar.

Puss puss //Frida


Vickan

Halloj, jag skickar bilderna till testbloggen okok?

Puss;)

2012-05-20 | 18:36:41 | http://treshermanas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



I den här bloggen som drivs av Frida, Linnea och Vickan bloggar vi om allt och ingenting, som till exempel naglar, gymnastik och mode. Hoppas du finner bloggen intressant och lämna gärna en kommentar, det skulle betyda guld!
bloglovin