Tröttis //Frida

Hello, just nu ligger jag i sängen och laddar till att gå upp och göra mig i ordning till skolan, men det går inte så bra för jag är helt död, jag orkar inte ens öppna ena ögat. Men jag måste skynda mig om jag ska hinna göra dagens outfit.

Idag är det ganska lugnt i skolan, vi har nog inte så mycket kvar att göra och när vi slutar klockan tre idag kommer jag att stanna kvar i skolan och vänta tills träningen börjar. Idag är det ju den sista fristående träningen och den sista träningen hur som helst innan USM. Jag är så taggad och jag hoppas verkligen att den här träningen kommer att gå bra!

Förlåt för att jag inte har en bild, men kanske lägger upp en passande bild senare.

Okej, nu måste jag verkligen gå upp, see you later!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



I den här bloggen som drivs av Frida, Linnea och Vickan bloggar vi om allt och ingenting, som till exempel naglar, gymnastik och mode. Hoppas du finner bloggen intressant och lämna gärna en kommentar, det skulle betyda guld!
bloglovin