I want




Jag vill verkligen ha en Iphone för att kunna blogga oftare. Nu har jag en HTC wildfire som inte kan ha blogg.se appen, vilket gör att jag bara kan blogga hemma. Dessutom har min wildfire en otroligt dåligt kamera. Pappa säger att jag kan använda min Ipod istället, men då kvarstår det första problemet.

Nu kanske det låter som att jag är en bortskämd unge som ber sina föräldrar att köpa saker hela tiden, men så är det inte. Jag hade faktiskt bara tänkt att låna pengar tills mina pengar kommer någon gång i höst. Det kan vara väldigt praktiskt att kunna blogga när man är till exempel utomlands på sommaren och så. Därför vill jag helst köpa den så snabbt som möjligt.

Puss //Linnea





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



I den här bloggen som drivs av Frida, Linnea och Vickan bloggar vi om allt och ingenting, som till exempel naglar, gymnastik och mode. Hoppas du finner bloggen intressant och lämna gärna en kommentar, det skulle betyda guld!
bloglovin