FYSIKPROV imorron -.- //Linnea

Now I'm home! Hinner nog bara blogga en kortis, måste plugga! Imorron är det är fysikprov på värmeläran. -.- Men jag tror nog att jag kan ungefär allt, men så är det alltid på Lena Ros prov (min NO lärare) sen när man väl sitter där och skriver kommer det upp frågor som inte äns står i boken, som vi typ har sett på en film i början av terminen... Hon är ondskefull.

Här ska ni få en liten bild som inte hör till ämnet men ändå...



En wook som jag och Vicky lagade på hemkundskapen idag. Min lärare tog fram lite kyckling och sen fick vi laga vad vi ville med det, ganska nice.

Det var faktiskt ett lite längre inlägg än vad jag hade trott men NU måste jag plugga! Se you later! ♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



I den här bloggen som drivs av Frida, Linnea och Vickan bloggar vi om allt och ingenting, som till exempel naglar, gymnastik och mode. Hoppas du finner bloggen intressant och lämna gärna en kommentar, det skulle betyda guld!
bloglovin