The Legend Of Korra!!!

Har precis kollat på The Legend Of Korra. Det är en anime serie som jag gillar grymt mycket, orkar inte förklara vad den handlar om, men du måste se den!
Idag skulle Linnea och jag ha Engelska redovisning och jag var verkligen skit stressad inför det, men sen när vi sa att vi bara ville redovisa för vår lärare fick vi byta dag. Vilken lättnad!
Jag hade även lika tur på träningen, det gick väldigt bra. Klarade massa nytt och allt var kul.
Puss på er! //Frida





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



I den här bloggen som drivs av Frida, Linnea och Vickan bloggar vi om allt och ingenting, som till exempel naglar, gymnastik och mode. Hoppas du finner bloggen intressant och lämna gärna en kommentar, det skulle betyda guld!
bloglovin