Kommer sakna dig

Min syrra har flyttat nu. Vi är jättebra kompisar och vi kan typ berätta allt för varandra, så kommer sakna henne skitmycket.

Här är i alla fall kläder som Frida och jag har fått av henne. Det var ju en liten klädhög, haha. Fast nu fick ju inte allt plats på bilden, men ändå. Hon har typ sparat alla sina kläder sen hon var 14. Vi fick även massa skor och väskor av Emelie.

I know, jag har varit hemskt dålig på att skriva i bloggen. Sorry, men nu ska jag bli bättre igen.

Älskar er //Linnea

 






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



I den här bloggen som drivs av Frida, Linnea och Vickan bloggar vi om allt och ingenting, som till exempel naglar, gymnastik och mode. Hoppas du finner bloggen intressant och lämna gärna en kommentar, det skulle betyda guld!
bloglovin