Äventyrsdags maraton på play

Ända sedan jag kom hem så har jag hållit på med bloggens design och kollat på äventyrsdags. Äventyrs dags är en helt skruvad serie på cartoon network. Haha, även fast det är ett barnprogram som är rätt så barnsligt tecknat så tycker jag att den är fett najs att kolla på för att den har så skön humor. You have to see it!
//Frida


Annster

Det var så lite!

Ja, det tycker jag. De hade faktiskt en hel del som var riktigt fint :)

2012-06-12 | 00:39:52 | http://annster.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



I den här bloggen som drivs av Frida, Linnea och Vickan bloggar vi om allt och ingenting, som till exempel naglar, gymnastik och mode. Hoppas du finner bloggen intressant och lämna gärna en kommentar, det skulle betyda guld!
bloglovin