Disco för småttingar imorgon!

Hey, just nu håller jag på med att fixa med saker som jag ska ha med till discot till småbarnen imorgon.

image description

Min uppgift är att stå vid fiskdammen, det är därför jag ska måla massa vatten saker och eftersom discot är för små så ska jag ha en färgglad och barnslig outfit.

image description

image description

image description
Och nej, tröjan är inte röd. Den är rosa i verkligheten, men på bilden
blev det lite konstigt.


Sen innan jag går och lägger mig ska jag duscha och sätta upp håret i en fläta för att imorgon ska jag ta ut flätan så att håret blir lockigt och sen ska jag sätta upp håret i två toffsar. Haha, jag kommer att se ut som ett barn!

Nu är det dags för mig att fortsätta. Love You! //F

Madame Hoffa

Hej!



Vill du vara med i Dagens Blogg?

Avslutas inatt :)

2012-05-31 | 11:43:00 | http://madamehoffa.se
Sofia

Vad tycker du om att VR retuscherar modeller tjockare? :)

2012-05-31 | 12:03:51 | http://byfia.com



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



I den här bloggen som drivs av Frida, Linnea och Vickan bloggar vi om allt och ingenting, som till exempel naglar, gymnastik och mode. Hoppas du finner bloggen intressant och lämna gärna en kommentar, det skulle betyda guld!
bloglovin