Träningen idag!

Idag gick träningen asbra och jag var grymt taggad för att idag skulle vi köra massa roliga, nya saker.

På trampolin klarade jag dubbelpik med halvskruv till grop, på tambling körde jag dubbel pik salto själv (klarade inte riktigt) och på trampett klarade jag dubbelgrupperad med halvskruv till grop. Och sen när det var styrkedags så körde vi inte riktigt styrka, vi körde akrobatikstyrka som bl.a. 10 frivolter till matta, 10 hjulning salto, manna och spetspik, ett och ett halvt varv grupperat hopp... Jaja, den styrkan var iallafall nice!

Sen när jag kom hem från träningen såg jag på den bra serien Game Of Thrones, you have to see it!



Ow, nu måste jag gå och lägga mig klockan är mycket. See you later!

Puss Frida

Sasha

Så härligt att träningen gick bra :D

Sv; Det var ritkgit gott också :)

2012-05-30 | 00:45:44 | http://sashas.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



I den här bloggen som drivs av Frida, Linnea och Vickan bloggar vi om allt och ingenting, som till exempel naglar, gymnastik och mode. Hoppas du finner bloggen intressant och lämna gärna en kommentar, det skulle betyda guld!
bloglovin