Natti natti! /L

Kom hem för ungefär en timme sen från Helsingborg. Det har varit en supermysig helg med gruppen och hotellet var väldigt fint med tv i hissen och allt. Men nu ska jag snart gå och lägga mig, är skittrött. Imorron berättar jag mer om helgen och då kommer det lite bilder också. Natti natti! <33

J E N N I F E R F O T O

Tack så mycket :) Ja, det är lite svårt att fota hundar!

Jag använder min Nikon D3100 :D

2012-05-28 | 09:17:25 | http://jenniferspictures.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



I den här bloggen som drivs av Frida, Linnea och Vickan bloggar vi om allt och ingenting, som till exempel naglar, gymnastik och mode. Hoppas du finner bloggen intressant och lämna gärna en kommentar, det skulle betyda guld!
bloglovin