Helsingborg!

Anledningen till att jag har gått upp så här tidigt är för att kvart i åtta ska vi samlas uppe vid spottkoppen och sen därifrån ska jag åka med gymnastikgruppen till Halmsta.

Bussresan är ungefär 5 timmar lång, så vi kommer säkert blogga därifrån. När vi har gått av tåget ska vi antingen till tåget eller till en resturang...

Åh, det ska bli kul, men även nervöst för att imorgon är USM!

image description

Jah, så här mycket packning har jag för tre dagar... Lyckat!

Hör av mig later //Frida




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



I den här bloggen som drivs av Frida, Linnea och Vickan bloggar vi om allt och ingenting, som till exempel naglar, gymnastik och mode. Hoppas du finner bloggen intressant och lämna gärna en kommentar, det skulle betyda guld!
bloglovin