Bilder från discot

Här är några bilder på några som var med och jobbade på discot.

image description
Jag och Siri. Mer barnsliga kan man inte vara... Barbie varning!

image description
Hahahah!

image description
Trion. Linnea, jag och Siri.

image description
Våra två dörrvakter. Raffa och Kim. Man ser t.o.m. Kims lossaspistol!

image description
Mina färgglada naglar.

Nu måste jag gå och lägga mig, bye! //F



Madame Hoffa

Hej!



Nu har jag dragit vinnaren i Dagens Blogg. Kika in och se om det var du som vann. Om inte, så anmäl dig gärna till nya omgången i samma inlägg. Den avslutas vid midnatt :)



Ha en fin helg!

2012-06-01 | 10:32:55 | http://madamehoffa.se
Neha

Snyggt nagellack:D

2012-06-01 | 10:40:45 | http://nehaexponerar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



I den här bloggen som drivs av Frida, Linnea och Vickan bloggar vi om allt och ingenting, som till exempel naglar, gymnastik och mode. Hoppas du finner bloggen intressant och lämna gärna en kommentar, det skulle betyda guld!
bloglovin