Har tänkt på en sak.

Mm jag har tänkt på en sak vi (frida Linnea å Jag) bloggar typ bara på kvällarna heehe, inte så roligt att läsa då måste bli bättre ;9
Nu tittar jag på fotbollen, och håller tummarna för sverige. vilka vinner?!
Kan inte fatta att det är sommarlov har inte förståt det än! kanske för att jag går upp 7 varje dag för att vara tränare till små gymnaster det är dom är sååå gölliga... tror inte jag kommer blogga mer ikväll puz



Madame Hoffa

Nu har jag dragit igång en ny omgång av Dagens blogg.

Kika gärna in och anmäl dig, tävlingen avslutas vid midnatt :)

2012-06-16 | 09:31:28 | http://madamehoffa.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



I den här bloggen som drivs av Frida, Linnea och Vickan bloggar vi om allt och ingenting, som till exempel naglar, gymnastik och mode. Hoppas du finner bloggen intressant och lämna gärna en kommentar, det skulle betyda guld!
bloglovin