Fast ball //Frida

Haha, jag har suttit hela dagen medans Linnea har hållit på med photoshop med att spela fastball på ipoden. Det är en jäkla bana som jag inte klarar, bana 47! Varje gång när jag inte klarar banan skriker jag över hela huset ( damp unge tänker ni). Man blir bara så frustrerad...

Jaja, det här var i alla fall min ursäkt till att jag har varit dålig på att uppdatera idag.

See you later <3



Annster

Tack!

Jag köpte det på merskal.se :)

2012-06-10 | 22:46:59 | http://annster.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



I den här bloggen som drivs av Frida, Linnea och Vickan bloggar vi om allt och ingenting, som till exempel naglar, gymnastik och mode. Hoppas du finner bloggen intressant och lämna gärna en kommentar, det skulle betyda guld!
bloglovin